SEO in 2025…
Werk jij met een website voor je bedrijf? Dan weet je waarschijnlijk al dat gevonden worden in Google belangrijk is. Maar wist […]
Read moreAlgemene artikelen over online marketing | Tjeerd Engel
Werk jij met een website voor je bedrijf? Dan weet je waarschijnlijk al dat gevonden worden in Google belangrijk is. Maar wist […]
Read moreTestjes zijn altijd goed om te doen. Hoe goed (of minder goed) is jouw huidige website eigenlijk? Wil je het echt weten? […]
Read moreAI is niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven. Ook niet uit de wereld van websites, webdesign en online marketing. […]
Read moreWanneer je bezig bent met SEO, kom je vast weleens de termen “Domain Authority” (DA) en “Domain Rating” (DR) tegen. Beide termen […]
Read moreAls je actief bezig bent met SEO (zoekmachine optimalisatie) om de vindbaarheid van jouw website te verbeteren, dan weet je waarschijnlijk hoe […]
Read moreIn dit blog vertel ik je waarom hoog scoren in Google belangrijk is en hoe ik je kan helpen om jouw website […]
Read moreNeuromarketing is de toepassing van neurowetenschappelijke principes op marketing. Door inzicht te krijgen in hoe het menselijk brein werkt, kunnen marketeers hun […]
Read moreWat is Linkbuilding, Domain Authority (DA) en Page Authority (PA) Linkbuilding, je hebt het woord vast wel eens voorbij zien komen of […]
Read moreLandingspagina’s zijn er in verschillende vormen. De meest bekende landingspagina’s zijn de zoekmachine geoptimaliseerde (SEO) webpagina’s om hoog en gericht te scoren […]
Read moreAls je een professionele website wilt laten maken, zijn er verschillende belangrijke aspecten waar je op moet letten. Hier zijn een aantal […]
Read moreWat is de basis van effectieve zoekmachine optimalisatie, Search Engine Optimalisation of SEO. Ik leg het uit in dit blog Slechte zoekmachine […]
Read moreSEO webtekst; Om goede SEO webtekst voor je website te kunnen schrijven, zul je eerst moeten begrijpen en moeten bepalen waar een […]
Read moreBetekenissen van de Emoji: Het Emoji-toetsenbord op mijn telefoon heeft mij veranderd in een hiërogliefen-koning. Althans, dat dacht ik. Er zijn er […]
Read moreNeuromarketing, wat is dat? Die vraag kreeg ik de afgelopen weken een aantal keren gesteld. In dit blog een korte uitleg wat […]
Read moreEen hoge positie op een belangrijk trefwoord in de Google zoekmachine… Dat wil iedereen! Om beïnvloeding van het zoekresultaat in Google tegen […]
Read moreDe dubbele betekenis van emoji’s: In de afgelopen jaren hebben emoji’s een revolutie teweeggebracht in de manier waarop we communiceren. Deze kleurrijke […]
Read moreResponsive website Sinds het intreden van mobiel internet op smartphones en tablets zijn de bouwtechnieken van websites ook veranderd. Mobiel internet is […]
Read moreRobert Cialdini was één van de eerste gedragswetenschappers die zich verdiepten in de psychologische beïnvloedingstechnieken (neuromarketing) van de mens. Hij stelde 6 universele […]
Read moreOp websites van banken en webwinkels zien we het al veel langer: een ‘slotje’ voor de url/domeinnaam, in de adresbalk van de […]
Read moreEmailmarketing is een zeer goed en effectief middel om in contact te blijven met je potentiële doelgroep en vaste relaties. Door verkeergebruik […]
Read moreKies je bij het bouwen van een nieuwe website voor een bestaande WordPress template of toch voor een ‘maatwerk’ design? Je leest […]
Read moreBeïnvloedingstechnieken voor je website (Neuromarketing / Online Persuasion) Zolang de mens bestaat, proberen wij elkaar te beïnvloeden. Dit is ook de basis […]
Read moreDe psychologische werking van kleuren binnen je website: We weten steeds meer over de werking van onze hersenen. De effecten van psychologische […]
Read moreOm maar eens met een goed cliché te beginnen: Een beeld vertelt meer dan 1000 woorden. goede fotografie en mooi beeldmateriaal zijn […]
Read moreWordt het het WordPress CMS, Joomla of Drupal? Als je zelf een website gaat bouwen (of laat bouwen) komt er een moment […]
Read more