Street Marketing of Guerilla Marketing is een marketingvorm voor het promoten van producten of diensten via een onconventionele manier op openbare plaatsen. Eén van de doelen van deze creatieve marketing methode is het uitlokken van een emotionele reactie. Het uiteindelijke doel van de straat marketing is om mensen ‘het merk’ te laten herinneren op een andere manier dan ze normaal gewend zijn.
Street marketing of Guerilla Marketing campagnes
Een aantal street marketing campagnes die ik online tegenkwam… Wat zijn mensen toch creatief!
Street marketing campagne voor de film King Kong
Streetmarketing campagne tegen vlooien (Frontline)
Street marketing campagne Met de bus naar de dierentuin (Zoo) van Kopenhagen
Guerilla Marketing campagne Rock Radio
Street marketing campagne Nestle / KitKat
Streetmarketing campagne Miele stofzuigers
Guerilla Marketing campagne horlogemerk IWC
Street marketing campagne Tyskie bier
Street marketing campagne Caribou Coffee Agency
Campagne Centraal beheer Apeldoorn
Koffie campagne van het merk Folgers
Guerilla Marketing Plastic Surgery Coffee Cup
Marketing campagne van ‘Tipp-Ex’